Garantie en klachten
Bij Owen Smith heb je altijd garantie op je aankopen. Want ondanks dat wij met kwaliteitsproducten werken, kan er soms wel eens iets mis zijn met een artikel.
Mocht er met een door ons geleverd product iets is zijn, neem dan direct contact op met onze klantenservice (info@owensmith.nl) voor een correcte afhandeling. We willen je wel vragen om een foto mee te sturen, zodat wij het goed kunnen beoordelen. Wij gaan dan direct na of dit onder garantie valt en of wij dit kunnen vergoeden.
Onze producten zijn goed verpakt en dat kun je zien als je je bestelling binnenkrijgt. We willen je dan ook als tip meegeven om de verpakking voorzichtig open te maken, zodat je geen producten kunt beschadigen.
Contact over klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@owensmith.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.